آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

آراد کوچولو

چرا پستای من و لایک نمیکنید ، عشقا

جدیدترین رفتار آراد در 1 ماه گذشته

1392/9/19 13:29
300 بازدید
اشتراک گذاری

با این که تو یک ماه گذشته مریض بودی اما یه خوبی هم داشت و این بود که کلی کارای جدید یاد گرفتی ....

1- یاد گرفتی رو پاهای خودت بایستی که من خبرشو همه جا اعلام کردم تشویق

اینم عکسی از اون لحظه با شکوه

ایستادن آراد

 

2- تونستی که البته با کمک من راه بری البته باید یه انگشت من یا هر کس دیگه ای رو بگیری و خودت به تنهایی راه نمی ری ........( ای تنبل )

3 می تونی چند تا کلمه رو بگی :

ای چیه ........این چیه ( بیشترین کلمه ای که می گی تقریبا همه چیزو می خوای بدونی )

دَدَ ----------- کلا بیرون رفتن منظورته

تا--------تاب بازی

با-----------بالا

بیییم -----------بریم

اِده ---------بده

اییدا----------ایدا

َسیسَ-----------عزیزم

ماما-------مامان

بابا -------بابا

4- اینکه می تونی ساعت و کولر و تلویزیون و با دست نشون بدی البته و قتی ازت می پرسم ساعت کو........و چیزهای دیگه

5 - وقتی می گم آفرین برای خودت دست می زنی

6 - الکی بلند بلند می خندی

تشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویق

cv

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)