آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

آراد کوچولو

چرا پستای من و لایک نمیکنید ، عشقا

سوال غیر منتظره کرونایی

1399/8/17 23:44
155 بازدید
اشتراک گذاری

امروز وقتی می خواستیم بریم بیرون

یکدفعه ازم یه سوال پرسیدی که واقعا جواب دادن بهش برام سخت بود ؟!؟؟؟؟!!!!!

واقعا نمی دونستم چی جوابت رو بدم ، 

می دونی چی ازم پرسیدی ؟؟؟؟؟

ازم پرسیدی : ( مامان ) 

گفتم :( جانم ، نفسم ) 

_آراد :( چرا ما درد می کشیم ؟ )

 

اون لحظه پیش خودم فکر کردم واقعا چرا ما اینقدر درد می کشیم ، تو ذهنم گفتم لابد از بس پیش بچم از کرونا نالیدم ، این بچه اینجوری فکر می کنه ؟؟؟؟ 

ولی بعدش گفتی : ( مامان اصلا خدا چرا درد رو آفرید ؟ ) 

بهت گفتم تا حالا بهش فکر نکردم باید در موردش فکر کنم بعد جواب بدم ، 

گفتی مگه تا حالا این سوال رو از مامانت نپرسیدی ؟!؟! 

گفتم نه مامان جون نپرسیدم . 

یکم فکر کردم گفتم خوب اگر ما درد رو حس نمی کردیم مثلا اگر دستمون می خورد به جسم داغ چون درد. و نمی فهمیدیم دستکون رو نمی کشیدیم و دستمون می سوخت . 

نمی دونم تونستم برات توضیح بدم یا نه ؟ اما واقعا این سوال تو ذهن خودم مونذ که ما چرا باید اینقدر درد بکشیم ؟!؟!؟!

نظر شما چیه ؟؟؟؟؟

حتما نظر بدید ...... 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)