آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

آراد کوچولو

چرا پستای من و لایک نمیکنید ، عشقا

كرونای لعنتی یا سرما خوردگی ؟

1399/8/19 13:28
267 بازدید
اشتراک گذاری

واقعا این روزا خیلی سخت شده .....

امروز صبح که بیدار شدی گفتی مامان سرم درد می کنه ، آب دهنم و که قورت می دم گلوم درد می گیره ......

بهت گفتم پسر چیزی نیست آب بخوری بهتر می شی ، بهت یه لیوان آب دادم . 

سر کار همش فکرم پیشت بود بهت زنگ زدم گفتی هنوزم سرم درد می کنه ... پیش خودم گفتم این مریض شد !!!!!

واقعا نمی دونم چیه تبت الان حدود ۳۷.۳ هست و بهت نصف استامینوفن ۳۲۵ با شربت کوریزان دادم . 

الان خوابت برده ...... 

واقعا موندم چیکار کنم ..... خدا کنه یه سرما خوردگی معمولی باشه .....

دوستای عزیزم دعا کنید چیز مهمی نباشه 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆
19 آبان 99 23:12
دنبالتون کردم خوشحال میشم دنبالم کنید و پست اخرم رو ببینید.
مامان آراد ( آتنا )
پاسخ
باعث افتخارم هست .