آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

آراد کوچولو

چرا پستای من و لایک نمیکنید ، عشقا

اولین روز ها

1391/9/10 20:55
430 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم روز اول به خاطر اینکه من حالم خوب نبود رفتیم خونه مامان بزرگ و بابا بزرگ همه اونجا جمع شده بودن بابا بزرگ برات گوسفند کشت . دوستای مامان بزرگ ( مامان مصی ) اومده بودن نی نی رو ببینن .

 برای دیدن عکسا به ادامه مطلب برین ....

 

ورود به خانه

 

وقتی گذاشتمت تو کریر گم شده بودی ....خنده

 

آراد تو کریر روز دوم

 

هر کاری کردم که شیر بخوری نمی خوردی به خاطر همین کلی گریه کردم آخرش هم شیر رو با شیشه بهت دادن ......

 

خورده حسابی سیر شده لبخند می زنه

 

 

لباسات برات بزرگ بودن ....اینقدر خنده دار ....قهقهه

 

لباسات  گنده بودن  یا تو کوچیک بودی

 

بابایی خیلی منتظرت بود یه لحظه ازت جدا نمی شد ....

بابا جوون

 

عاشق این لباستم ....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زهره
11 آذر 91 12:23
سلام عزیزم وبلاگ قشنگی داری
ولی حتما تو هم مثل من وقت نداری بیشتر بهش برسی


ممنون از لطفت
مامان دانیال
13 آذر 91 18:28
پسر شما هم خیلی نازه. یه کم شبیه دانیال می مونه. دانیال آراد رو به عنوان اولین دوست اینترنتی اش می پذیره مامان آراد.